یخچال ایستاده پرده هوا یا بدون درب

یخچال ایستاده پرده هوا یا یخچال بدون درب از انواع تجهیزات فروشگاهی مدرن می باشد که امروزه در هایپرمارکتهای معتبر سطح کشور مورد استفاده قرار میگیرد.

از جمله مزیتهای این یخچال حذف درب به عنوان یک عامل محدود کننده بین مشتری و کالاهای قابل ارایه در یخچال می باشد همچنین حذف درب باعث میگردد تا در ساعات شلوغی فروشگاه مشتریان با آسودگی خاطر بیشتر و بدون مزاحمت در فضا یا اصطلاحا لاین جلوی یخچال رفت و آمد داشته باشند و با آرامش بیشتر و بدون عجله کالاهای مورد نظر خود را از داخل کابین انتخاب نمایند.

اصول کارکرد یخچال پرده هوا بر اساس ایجاد سیستم تونل هوای سرد می باشد. به این صورت که هوای سرد ایجاد شده توسط مبرد در اواپراتور یا رادیات یخچال با استفاده از جریان هوای ایجاد شده توسط فن ها به داخل کانلی که در قسمت پشت کابین قرار دارد هدایت میشود و بعد از طی کردن مسیری مشخص داخل کانال ، هوای سرد از منافذ ایجاد شده در پشت طبقات یخچال و خروجی ایجاد شده در فضای پشت پیشانی کابین یخچال به بیرون هدایت میگردد که این هوای خروجی مجددا توسط فن های داخل کابین مکش گردیده و ادامه این روند باعث ایجاد تونل هوای سرد جهت خنک نگهداشتن کالاهای چیدمان شده داخل کابین یخچال ایستاده پرده هوا میگردد.

نحوه عملکرد مکانیزم خنک کننده کابین که اصطلاحا پرده هوا یا تونل هوای سرد نام دارد با هدف کاهش مصرف انرژی، به طور مستمر در تولیدات شرکت رادسرما تحت شرایط آزمایشگاهی مطابق با استانداردهای داخلی و بین المللی توسط کارشناسان فنی و کنترل کیفیت تست و بررسی میگردد.

keyboard_arrow_up
Translate »